Selasa, 13 Disember 2016

Rebiu | NO SECURITY – Drunk & Destroy


NO SECURITY – Drunk & Destroy
Pogo Tapes
Ok.. terus-terang aku nak beritahu, ini jenis punk yang betul punya happening, gila babi, tangkap liar, overdose mabok tak ingat dunia, haha!!! No Security datang dari kelompok Bukit Bintang Pyrate Punx, band 3-piece dianggotai Arol (vokal/gitar), Iwan (vokal/bass) dan Boy (dram). Kaset “Drunk & Destroy” ni rilis secara rasmi pada 28 November 2016, terhad 150 salinan sahaja dan merupakan produk sulung Pogo Tapes [PT001]. Kaset ni mengandungi 8 buah lagu termasuk cover Bang Blows dan The Scruffys (best siot), durasi keseluruhan kurang lebih dalam 16 minit gitu. Musicwise, pheww.. macam aku cakap awal tadi.. fuckin’ havoc beb! Deretan lagu No Security ni akan ajak korang layan berpogo-pogoan (bukan poco-poco tau) tak kenal erti penat.. baju basah jeruk dek peluh, ketiak masam dah macam cibai.. tapi disebabkan No Security, korang akan happy, terus enjoy sama kawan dan pogo sampai pecah kepala! Ini band yang membawa semangat punk UK82; GBH, Chaos UK, Disorder dan yang sewaktu dengannya. Cuma aku bengang sususan lagu dalam kaset tak sama dengan tracklist pada inlay tapi tu bukan masalah besar sebab lirik ada disertakan. Aku taknak cakap banyak, last aku rekomen: No Security “Drunk & Destroy” wajib ada dalam koleksi punk korang. Cepat hubungi pogotapes@gmail.com itupun doa dulu harapnya masih ada. Ahoy!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan