Selasa, 21 Mac 2017

BANGKIT! #4 dalam pembikinan!!


Edisi No.4 BANGKIT! FANZINE akan diterbitkan tidak berapa lama lagi, jangkaannya sekitar akhir Mac / awal April 2017 ini. Buat masa ini aku masih “berperang” menyiapkan bahagian ulasan cd, tape dan zine serta ruangan informasi (berita scene tempatan). Isu ni pun sebenarnya dah sedikit tersasar dari target asal. Tapi tu lah.. plan nak publish awal Mac tak menjadi pula, banyak hal-halnya yang menghalang. Since tak done nak siap awal, aku pun ada buat perubahan last minute. Nanti la aku cerita lebih lanjut dalam bab “editorial” isu baru ni nanti.

BANGKIT ! #4 menampilkan temubual eksklusif bersama PLAGUE OF HAPPINESS. Pemain tenor saxophone dorang (Azmal Mashudi) pun aku letak di frontcover mewakili band Ska Punk asal Johor Bahru ni. Interbiu lain melibatkan CON-DAMN THE CORRUPTOR, NO SECURITY, BRONCO BUSTER, HARRK TUIH!, M.C.B, DESECRATE A.D, TAHI SUCI, KASRAKASS, PANGGUNG CERITA (diolah semula jadi artikel bawah ruangan Ekspos) dan BUKIT BINTANG PYRATE PUNX (duduk bawah kolum Hardcore Punk, Solidariti dan Kebebasan!)

Selain tu ada juga penulisan-penulisan lain sumbangan rakan-rakan kontributor macam Special Report CARBURETOR DUNG dan ACID RAIN serta beberapa lagi artikel. Seksyen rebiu dan informasi tidak ketinggalan. Cukup takat ni yang dapat aku beritahu. Tunggu pengumuman rasmi kelak, haha!

Pyan Nathias, 21 Mac 2017

Tiada ulasan:

Catat Ulasan