Jumaat, 20 November 2015

Pengenalan – UP THE PUNX


Blog ini dikendalikan oleh Pyan Nathias, seorang metalhead yang turut meminati dan menghargai scene punkrock, hardcore, elektronik dan lain-lain muzik underground non-metal di tanahair tercinta ini. Bagi yang tidak mengenali Pyan Nathias, saya adalah editor NATHIAS fanzine dan media online EKSTRIM. Tujuan asal saya mengujudkan blog ini hanyalah untuk arkib atau dokumentasi segala minat dan penulisan saya terhadap bahan-bahan yang selain daripada muzik metal yang menjadi keutamaan saya. Ia mungkin jika sesuai saya sumbangkan kepada beberapa fanzine tempatan yang menyokong gerakan muzik punk/hardcore atau jika ada keizinan, kemungkinan juga saya realisasikan sebuah fanzine saya sendiri. Info: facebook.com/piankvlt

NATHIAS FANZINE
facebook.com/nathiasmag
nathiasmag.blogspot.com

EKSTRIM - Media Muzik Metal Malaysia
ekstrim-info.blogspot.com
facebook.com/ekstriminfo

BLAZT PROMOTION
facebook.com/blaztpromotion
blaztpromotion.blogspot.com

DEATHSALES DISTRIBUTION
facebook.com/deathsales
death-sales.blogspot.com

Foto: Senja di Sutera Harbour / Tanjung Aru, Kota Kinabalu. 17 November 2015.